• page_bg

Sicondu u tipu di macchina di maglia, i tessuti di maglione sò generalmente tessuti di maglia di trama, cumpresi i prudutti di a macchina tonda è i prudutti di maglia piatta.

Sicondu u tipu di macchina di maglia, i tessuti di maglione sò generalmente tessuti di maglia di trama, cumpresi i prudutti di a macchina tonda è i prudutti di maglia piatta.
(1) Prodotto di maglieria circulare: si riferisce à u maglione fattu di tela grisgiu cilindrica prima tessuta da una macchina di maglia circulare, è dopu tagliata, trasfurmata è cusita.
(2) Prodotto di maglieria piatta: si riferisce à u maglione di lana fattu da trasfurmazioni è cucitura dopu esse tessuta in un vestitu biancu cù una macchina di maglieria piatta operata a manu.Si pò ancu riferite à a tela grisa tessuta da una macchina per maglieria piatta di computer è fatta in maglione tagliando è cusendu.
Sicondu a struttura urganisazione di tela grisgiu, hè generalmente divisu in unicu latu, Siping, scala di pisci, jacquard, pull flower, cross flower, twist flower è cetara.
Sicondu a classificazione di mudelli decorattivi, ponu esse divisi in stampa, ricami, decalcomania, cravatta, perla, piastra, roughening, cashmere shrinking, leather inlaying, relief, etc.
(1) Maglione stampatu: i mudelli stampati sò aduprati nantu à u maglione da u prucessu di stampa per migliurà l'effettu di bellezza.Hè una nova varietà di sweater.U mudellu di stampa include stampa di u corpu tutale, stampa di predecessore, stampa lucale, etc., cù una bella apparenza, un forte appellu artisticu è una bona decorazione.
(2) Maglione ricamato: ricama diversi mudelli nantu à u maglione manualmente o meccanicamente.I mudelli sò dilicati, dilicati è culuriti, soprattuttu camicie di donna è vestiti di i zitelli.Ci sò maglioni ricamati di culore naturali, maglioni ricamati di culore pianu, maglioni ricamati di culore, maglioni ricamati di lana, maglioni ricamati di sita, maglioni ricamati di seta d'oru è d'argentu, etc.
(3) Carding sweater: i pezzi di maglia di maglia sò trattati da u prucessu di carding per caccià una strata di fluff uniforme è densu nantu à a superficia di u tessulu.U sweater brushed si sente fluffy and soft, è hè ligeru è caldu.
(4) Shrunk sweater: cunnisciutu ancu com'è sweater shrunk è sweater di lana, in generale deve esse ristrettu.Dopu à esse ristrettu, u sweater hà una tessitura compatta è densa, una sensazione suave è pulita, una superficia densa è fina, cunfortu è calda.
(5) Maglione embossed: hè un novu tipu di maglione cù una forte arti.Imprime u mudellu nantu à u sweater cù resina preshrunk soluble in acqua, è poi sminuisce tuttu u sweater.U mudellu stampatu cù l'agente preshrunk ùn si riduce micca, è a superficia di u tessulu mostra u cunvessu cunvessu di velluto shrunk è non shrunk in un mudellu di rilievu.Allora u mudellu embossed hè decoratu cù stampa, cusì chì u mudellu hà una forte sensazione tridimensionale è u mudellu hè bellu è elegante, dà à e persone un sensu novu è attraente.


Tempu di Postu: Apr-28-2022