• page_bg

E caratteristiche di mudelli di diversi materiali è tessuti è a so applicazione in u disignu di moda

4.8 (1)

Tissu molle

I tessuti morbidi sò generalmente ligeri è magre, cù una bona sensazione di drape, linee di modellazione liscia è un trattu naturali di vestiti.Include principalmente tessuti di maglia, tessuti di seta è tessuti di linu morbidi è magre cù struttura di tela.Tessuti di maglia morbidi spessu adoptanu un modellu drittu è cuncisu in u disignu di vestiti per riflette a bella curva di u corpu umanu;A seta, u linu è altri tessuti sò soprattuttu solti è piegati, chì mostranu a fluidità di e linee di tela.

4.8 (2)

Tessulu frescu

U tessulu frescu hà linee chjaru è un sensu di voluminu, chì ponu formate un contornu di robba plump.I tessuti cumuni includenu u cuttuni, u cuttuni di poliester, u corduroy, u linu è diversi tessuti di lana media è grossa è fibre chimiche.Questi tessili ponu esse usatu per mette in risaltu l'accuratezza di u mudellu di vestiti, cum'è u disignu di vestiti è vestiti.

4.8 (3)

Tissu brillanti

I tessuti brillanti anu una superficia liscia è ponu riflette a luce luminosa.Questi tessuti includenu tessuti satin.Hè più comunmente utilizatu in vestiti di sera o vestiti di spettaculu di scena per pruduce un effettu visuale forte è splendente.

4.8 (4)

Tissu grossu pesante

I tessuti grossi è pisanti sò grossi è scraped, chì ponu pruduce un effettu di mudellu stabile, cumprese ogni tipu di tessuti di lana grossa è quilted.U tessulu hà un sensu di espansione fisica, per quessa ùn hè micca adattatu per utilizà troppu pleats è accumulazione.Tipu A è H sò e forme più apprupriate in u disignu.

4.8 (5)

Tissu trasparente

A tela trasparente hè ligera è trasparente, cù un effettu artisticu eleganti è misteriosu.Cumpresi tessuti di cuttuni, sita è fibre chimiche, cum'è Georgette, sita satinata, lacci di fibra chimica, etc. Per esprime a trasparenza di i tessuti, i linii cumunimenti usati sò naturali è grassi, cù forme di cuncepimentu H-tipu cambiante è rotonda. .

4.8 (6)

U tela di vestiti hè unu di i trè elementi di vestiti.A tela ùn pò micca solu interpretà u stilu è e caratteristiche di a robba, ma ancu affetta direttamente l'effettu di u rendiment di u culore è a forma di vestiti.


Postu tempu: Apr-08-2022