• page_bg

Chì sò i termini prufessiunali di cime di vestiti

Terminologia di giacca di vestiti
1. Linea basica hè a linea basica di a vista laterale cut di a cima.Hè cunnisciutu ancu a linea horizontale più bassa.
2. Linea di lunghezza - parallella à a linea di cima per determinà a linea di pusizione di a longa.Cunnisciuta ancu com'è linea horizontale superiore
3. A linea di spalla 1 hè parallella à a lunghezza di a robba, è a distanza da a lunghezza di a robba à l'articulazione di a spalla.
4. Linea di bustu - parallella à a lunghezza Indica a pusizione di u cerculu di u pettu è a prufundità di a cage di a manica
5. Linea alta di manichi è ali - a linea di dimensione parallela à a linea di u circulu di u pettu è più altu da a linea prufonda di manichi.
6. Linea di u segmentu lumbar - parallella à a linea di u circulu di u pettu, chì indica a pusizione I linea di u segmentu di u vasu.
7. Una linea di dimensione chì cresce da u fondu à a cima à a cucitura di swing di un mantellu
8. Deep neckline - parallella à a linea di longu, indicà a linea di prufundità di u collu.
9. Seam straight line - una linea recta perpendiculare à a linea basica di u mantellu è chì rapprisentanu u bordu di u flap di a porta di fronte.
10. Linea dritta di a porta plegabile - a linea recta à a superposizione trà u placket è u Zen internu.
11. Skimming line - skimming the position line of the net size secondu a forma di u pettu à u puntu chì porta à u pettu.Hè cunnisciutu ancu cum'è linea di skimming.
12. Larghezza di u scogliu - parallella à a linea recta di a cucitura, chì indica a linea di dimensione di l'apertura cruciata di u collu.
13. I tipi di cime includenu T-shirts, camicie, vests, sweaters, cardigans è mantellu.Sicondu i diversi tessili, ponu esse divisi in tessuti di maglia, tessuti semi magliati è tessuti semi tessuti.
14. U tipu di collar di u mantellu include u collu tondo, V-collar, collar quadratu, collar stand, lapel, etc.


Tempu di Postu: 22-Mar-2022